Ovládanie hier telom sa neujalo, Microsoft končí s Kinectom
Diskusia k článku: Ovládanie hier telom sa neujalo, Microsoft končí s Kinectom
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
prekvapive
Od: ventYl
|
Pridané:
2017-10-26 18:39:27
tomu, ze sa to neujalo pri hrach sa vobec nedivim. ludia pri skackani pred Kinektom vyzerali ako dementi uz na reklamnych plagatoch / posteroch. druha vec je, ze typicka konzolova hra nevyzaduje, resp. pri pouziti standardnych controllerov ani nemoze vyzadovat nejaku presnost ovladania. cele je to arkada a hracom proste technologiu, ktora snima ich pohyb presne netreba. zavodne hry nutne potrebuju volant aby to malo aspon kusa nieco spolocne s realitou, v GTAcku sa da bazukou babka zastrelit aj na obycajnom controlleri, strielacky maju auto-aim vsetky do jednej a strategie snad na konzolach ani nie su. ak by sa presadil kinekt a vyzadovala by sa presnost ovladania hry, podla mna by to s konzolami dost vela hracov zabalilo.
|