Netflix bude musieť mať 30% európskeho obsahu, TV môžu mať večer viac reklamy
Diskusia k článku: Netflix bude musieť mať 30% európskeho obsahu, TV môžu mať večer viac reklamy
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vlastné promo podľa SK nie je reklama
Od: achjaj
|
Pridané:
2018-10-03 16:36:24
Myslím si, že je to super, že reklama je len reklama na všetko ostatné, len nie na program tej TV.
Nedávno som pozeral niečo na Joj+. Pri druhom reklamnom bloku som nevydržal, dal si nahrať program že neskôr pozriem.
Tak jo, reklama ktorá je reklamou, po nej reklama ktorá nie je reklamou ale len "propagáciou" iných programov JOJ, cakum prásk pokaždé 8-10 minútový blok.
Chápem prečo tak tlačili na výrobcov TV aby nedávali nahrávanie a keď už, tak šifrované aby sa nedalo prehrať inde.
Timeshift je super vec, len sa obávam, že veľa ľudí túto funkciu nepoužíva. Buď o nej nevie a niektoré TV ju majú nie moc prívetivú.
Ja som to poriešil ukončením sledovania TV hneď ako ma unudí reklama.
|