Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo
Diskusia k článku: Zákazníci Orange DSL majú týždne problémy s Internetom, operátori asi stále nevedia prečo
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Rjrrj
Od: Podomovy obchodnik
|
Pridané:
2019-06-07 16:32:40
Nie je to celkom tak. Bud sa zavola na zakaznicku linku a povie sa, ze prosim nech mi zavolaju z retencneho, alebo kto ma skusenosti, tak ma ulozene cislo z predoslych komunikacii a jednani a zavola priamo. Treba byt trosku kreativny a necak na oslovenie, lebo sa ho bezny zakaznik nikdy nedocka a nie kazdemu sa chce saskovat s odchodom a nechat sa akoze prehovarat. Ide to aj inac, normalne, tak ako som popisal, jednoducho sa opytat co maju, co ponuknu... Dokonca sa to da urobit aj v zakaznickom centre, ak ma klient prehlad o retencnych ponukach a tam povedat, ze o toto mam zaujem, cez retencne to davaju za tolko, aby ste neboli skodni, tak mi tam hodte poistenie k baliku za 1 euro a bez volania na retencne sa da vybavit na mieste skoro to iste. Ved ste tu sami odbornici na vsetko, tak si sledujte ponuky a slusne, jasne komunikujte svoje poziadavky tam kde treba a budete mat baliky za normalnu cenu.
|