neprihlásený Sobota, 25. novembra 2017, dnes má meniny Katarína   DonaskaKvetov.sk - donáška kvetov v SR a zahraničí Pošli kvety
Okres Martin


Diskusia k článku: Okres Martin

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Gaya?no ked to ide,tak super,ale co sa tyka mojich poslednych dni,nic moc.uz som zial musel zacat komunikovat sposobom : Dovolim si podotknut skutocnost,ze hodne zakaznikov uzavrelo zmluvu v obdobi,ked vase pripojenie bolo symetricke a aj na dobou viazanosti hlavne vdada tomuto bodu a vdaka vasej cenovej ponuke,ktora naozaj nema konkurenciu v nasom regione.Co sa tyka mojej osoby obzvlast!Zato samozrejme dakujem velmi pekne.

Viem,ze mate moznost a pravo menit pripojenia, ceny sluzby ako mate aj pod Článok VI.
Ceny a platobné podmienky
2.Poskytovateľ má právo na zmenu štruktúry a výšky cien za Služby.

Zas ja sa odvolavam na Článok VII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
2. d) vopred informovať zákazníka o podstatných zmenách služieb (rozsah, kvalita, cenník a pod.) a to písomne, resp. e-mailom z dôvodu uvedeného v zmluve Neviem,ci tato zmena,ktora nastala je taka nepodstatna.Je to seriozne jednanie,ze ste ludi informovali iba o zvyseni downloadu?Akym sposobom vasa firma splnila spominany bod clanku VII 2. d) ohladom znizenia uploadu a zmeny poskytovanych sluzieb v rozsahu symerickeho pripojenia?
Teda cez vikend sa stala mala zmena na vasej www stranke :
Programy s agregáciou 1:8 (alternatíva asymetrických aDSL služieb) To je ako co?Agregacia je asymetricka ci co, ked je to za tym v zatvorke?
Hodne ludi si to nedokaze vylozit a nie jasne napisane ;ake sluzby ,rychlost v danej cene poskytujete.
Co tak napisat to narovinu ako napr v prilozenom subore firmy DSL :DSLcennik.tif ?
Navyse je vysoko neprofesionalne,ked vasa pracovnicka,co u vas berie telefony a podava informacie a nema tak isto prehlad o danych zmenach vo vasej firme a podava nie nepresne,ale uple mylne a zavadzajuce informacie.
Moje znalosti v internetovej sieti nesiahaju tak hlboko,aby mi bolo jasne,preco tento problem nedokazete technicky vyriesit ked mi islo bez problemov pripojenie 1024/1024 a teraz mam odosielaciu rychlost sotva 1/4 z downloadu/teda za predpokladu,ze to vobec dosiahnem/.

Ale nazad k mojej samotnej download rychlosti za posledne obdobie.
Dochadza tu k porusovaniu zmluvnych podmienok zo strany vasej firmy voci zakaznikovi a to hned vo viacerych bodoch a to:
- Samotna zmluva uzavreta s vasou spolocnostou/ tj : 1Mbit a uz nespominam ani o kolko v novej:Mesačný paušál gaya 2048kbit a agregacia 1:8 vid prilozene tif subory
- Všeobecné zmluvné podmienky
vydané podľa ust. § 40 zák.č.610/ 2003 Z.z. o elektronických komunikáciách a § 273 zák.č.
513/1991 Zb. Obch. zák. v platnom znení/
*a to v Článok V.
1. záväzok Poskytovateľa Zriadiť pripojenie Účastníka do siete Internet a poskytovať Účastníkovi počas trvania Zmluvy Internetové služby a plniť všetky ďalšie povinnosti tak, ako sú výslovne uvedené v Zmluve,
* Článok VII.
Práva a povinnosti zmluvných strán
b) poskytovať služby zákazníkovi v rozsahu uvedenom v zmluve
d) vopred informovať zákazníka o podstatných zmenách služieb (rozsah, kvalita, cenník a pod.) a to písomne, resp. e-mailom z dôvodu uvedeného v zmluve
e) realizovať bežné opravy v najkratšom možnom termíne,

A tu ma napadla zaverecna otazka: Dokedy budem mat tieto problemy , obtazovat vasu email schranku , mobilny telefon a minat koruny na hovory a sms?

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".