Výkon Cell procesora v PS3 umožní využiť plnohodnotný desktopový OS
Diskusia k článku: Výkon Cell procesora v PS3 umožní využiť plnohodnotný desktopový OS
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
2006-10-26 19:32:00
PS3 Processor 3.2GHz Cell 1 Core w/ 7(8) SPEs
XBOX360 3.2GHz G5 w/ 3 Cores parallel pipelined twice each = 6 Cores, in other words:
The PS3 has 1 CPU core, and 8 dedicated vector units.
THe XBOX 360 has 3 CPU cores with 2 hardware threads each, and each SIMD units and ATI GPU with undedicated v/p shader units.
Chápete? PS3 má hardware, ktorý mu tých 1,8TF neumožní nikdy plne využiť bez softwarových úprav. Naproti tomu 3 jadrá PowerPC G5 s 2 hw threadmi = 6 jadier v kombinácii s nevyhradenými v/p shadermi je vec, ktorú Cellko PS3ky ani s SPEčkami od Nvidie nedobehne. Floating points oper. boli aktuálne u doterajšej štruktúry, IBM s M$ idú na to inak, navyše Live majú prepracovanejšie pre bežného hráča/užívateľa..
|