3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené
Diskusia k článku: 3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobré ránko, vlastne už je obed
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
2008-11-03 11:36:02
Mna by len zaujímalo, koľko ludí má LCD ktoré bežne dávajú aspon 1280x1024 na 100 - 120Hz ;). Myslím že by sa mali skor sústrediť na nové rozhrania DirectX kde vylepšovať veci ohladom vykreslovania. Posun z DX9 na DX10 bol minimálny, tak to treba v DX11 rozbaliť. Miliony poligonov na každý objekt, textúry detailné ako keby ste pozerali treba na kameň z 10cm, veď máme aj 1GB graf. karty tak to máme kam schovať, rozšíriť priepustosť zbernice, nasadiť 32nm proces, zvýšiť počet shaderov, vytiahnuť takty a musí to byť grafika jak hrom =). A stále vyjde lacnejšie ako nový LCD a hentie 3D slnečné okuliare.
|