neprihlásený Sobota, 4. mája 2024, dnes má meniny Florián
3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené


Diskusia k článku: 3D renderovanie bežných hier od Nvidie detailnejšie predstavené

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Mna by len zaujímalo, koľko ludí má LCD ktoré bežne dávajú aspon 1280x1024 na 100 - 120Hz ;). Myslím že by sa mali skor sústrediť na nové rozhrania DirectX kde vylepšovať veci ohladom vykreslovania. Posun z DX9 na DX10 bol minimálny, tak to treba v DX11 rozbaliť. Miliony poligonov na každý objekt, textúry detailné ako keby ste pozerali treba na kameň z 10cm, veď máme aj 1GB graf. karty tak to máme kam schovať, rozšíriť priepustosť zbernice, nasadiť 32nm proces, zvýšiť počet shaderov, vytiahnuť takty a musí to byť grafika jak hrom =). A stále vyjde lacnejšie ako nový LCD a hentie 3D slnečné okuliare.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".