neprihlásený Piatok, 10. mája 2024, dnes má meniny Viktória
Google, Microsoft a Amazon platia Adblocku Plus za prepúšťanie ich reklám


Diskusia k článku: Google, Microsoft a Amazon platia Adblocku Plus za prepúšťanie ich reklám

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Totalne trapne vyznieva aj vyjadrenie adblocku samotneho.

"Are you stupid? Nobody wants this!

The results of our user survey say something different. According to it, only 25 percent of Adblock Plus users are strictly against any advertising. They will disable this feature and that's fine. The other users replied that they would accept some kinds of advertising to help websites. Some users are even asking for a way to enable Adblock Plus on some websites only. "

Takze zbehlejsi (cca 25%) si to mozu vypnut v nastaveniach a zvysnych cca 75% sa moze ist past.
Automaticky su povazovani za tych, ktori to akceptuju.

Ked uz, tak to malo byt naopak.
Zakazat acceptable ads vsetkym a kto chce, nech si ich v nastaveniach povoli.

Maximalne priehladny odrb na neznalych, nic viac.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".