Intel údajne po 10 rokoch nedodrží tick-tock a bude meškať s 10 nm
Diskusia k článku: Intel údajne po 10 rokoch nedodrží tick-tock a bude meškať s 10 nm
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: .....
Od: Bryan Fury
|
Pridané:
2015-06-26 15:53:49
Pri renderovaní je v 99% využívana Single Precision. Double Precision len pri custom rendereroch, alebo upravených existujúcich - a dnes nemá veľký zmysel. A je viac ako pravdepodobné že sa Double precision ani nerozširi pre GPGPU renderovanie tak skoro. Double Precision sa využíva najmä pre výpočet komplexných simulácií, v oblasti zdravia, vedy, či militantnom odvetví. Renderovanie pomocou GPU zatiaľ nepotrebuje Double Precision. V dnešnej dobe keď máme full hd, 2k, 4k a 8k na ceste nemá Double Precision využitie, vzhľadom na kvalitu displayu, a tak isto len zbytočne stojí výpočtovú silu a viac pamäte.
|