Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hurá, že niekto na to upozornil
Od: kolox
|
Pridané:
2017-04-26 16:38:10
Zažil som úplne rovnaký problém asi pred mesiacom..
Vo februári som prečerpal údajne 380 GB, žiadna SMS ani nič o prečerpaní ako aj o vyčerpaní 80% nedošla! V marci cca po 14 dňoch som zažil raketové spomalenie. Deň som riešil čo a ako až som našiel SMS o prekročení dát. Riešenie?Neexistuje.Dáta dokúpiť nejde. Musel som zakúpiť v mobile ten mobilný internet 768/768Kbps. Snažil som sa dopátrať, či som tie dáta reálne minul,operátor mi ale NEBOL schopný podať denný výpis, mám subjektívny pocit, že tie dáta minuté neboli len sa nerestoval merač spotreby.
|