neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene


Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Zažil som úplne rovnaký problém asi pred mesiacom..
Vo februári som prečerpal údajne 380 GB, žiadna SMS ani nič o prečerpaní ako aj o vyčerpaní 80% nedošla! V marci cca po 14 dňoch som zažil raketové spomalenie. Deň som riešil čo a ako až som našiel SMS o prekročení dát. Riešenie?Neexistuje.Dáta dokúpiť nejde. Musel som zakúpiť v mobile ten mobilný internet 768/768Kbps. Snažil som sa dopátrať, či som tie dáta reálne minul,operátor mi ale NEBOL schopný podať denný výpis, mám subjektívny pocit, že tie dáta minuté neboli len sa nerestoval merač spotreby.


Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".