Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Same
Od: Tomas1234
|
Pridané:
2017-04-26 17:34:51
Presne to iste sa mi stalo asi pred dvoma mesiacmi. Rano som dostal notifikacnu SMS o prekroceni 80% dat a hned nato oznamenie o znizeni prenosovej rychlosti.
Kedze net potrebujem pracovne, pri spominom obmedzeni je nemozne pracovat.
Na infolinke sa so mnou co i len odmietli bavit. Nakoniec som typkovi nadiktoval reklamaciu a pri dalsej fakture mi odpocitali polovicu mesacneho poplatku.
Cakam na skoncenie viazanosti este 2 mesiace a potom papa Orange.
|