neprihlásený Piatok, 26. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslava
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene


Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Presne to iste sa mi stalo asi pred dvoma mesiacmi. Rano som dostal notifikacnu SMS o prekroceni 80% dat a hned nato oznamenie o znizeni prenosovej rychlosti.

Kedze net potrebujem pracovne, pri spominom obmedzeni je nemozne pracovat.

Na infolinke sa so mnou co i len odmietli bavit. Nakoniec som typkovi nadiktoval reklamaciu a pri dalsej fakture mi odpocitali polovicu mesacneho poplatku.

Cakam na skoncenie viazanosti este 2 mesiace a potom papa Orange.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".