|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.10.2025 12:04
:) lol, to trvalo.. ja by som bol dvbt zrusil uz davno. Frekvencie treba pouzit na internet.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: euuruej
|
Pridané:
20.10.2025 13:51
My nie sme blbi, a mame DVBT zadarmo a potom zadarmo youtube a web.
Aspon ze mame dostupne Ceske DVBT. Hlupaci nech si platia za televizie, kde je mnoztsvo reklam a este mas za to aj platit.
Frekvencie uz uvolnovali a to tvoje slaboduche zvolanie, nech ho pouziju na internet, je hlupe. Predrazeny 5G internet, nepotrebujem. Ked satelit je lacnejsi ako lokalne 5G, je uplne jedno co bude na tych frekvenciach, ale lepsie ak bude bezplatne DVBT.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: gdfgdfgfd
|
Pridané:
21.10.2025 9:00
Zacat komentar a celkovo pouzivat pri pisani slovicko lol svedci o tvojej "vysokej" urovni
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: huraaaa
|
Pridané:
21.10.2025 10:05
Od 1.januára stúpne IQ slovenského národa.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Judr.Rober Ficocot SD
|
Pridané:
21.10.2025 10:09
Dôchodcovia majú zadarmo vlaky, nemôžu mať zadarmo aj DVB-T.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: hahahah hh
|
Pridané:
21.10.2025 10:24
43 českých televíznych staníc zadarmo, môže mať každý dôchodca, stačí keď sa zadarmo vlakom odvezie na hranicu.
32 Ukrajina
30 Poliaci
14 Maďari
15 Rakušaci
To im stačí.
|
|
bude sa nám ľahšie utekať
Od: socialny demokrat
|
Pridané:
21.10.2025 13:14
No a čo niekto sa naučí Maďarsky iní Ukrajinsky.
|
|
Senzi
Od: Senzi Senzi
|
Pridané:
20.10.2025 12:05
Ešte Senzi je v DVBT zadarmo
|
|
Re: Senzi
Od: bananovnik
|
Pridané:
20.10.2025 12:56
tak to je senzi a kompletne meni situaciu. tuto senzi informaciu treba sirit a podiel dvb-t stupne
|
|
Re: Senzi
Od: FIASKOakoSNP
|
Pridané:
21.10.2025 13:06
Terestriál má význam iba zadarmo, ako nástroj štátu na udržiavanie jazykovej kultúry.
Je to nástroj ako naučiť menšiny, prisťahovalcov a susedov, kodifikovaný jazyk.
Nedáva zmysel platiť za terestriál, alebo satelit, v dobe keď si môžem z telefónu pustiť na TV obrazovke akýkoľvek program z celého sveta.
Jeden HD program vysielaný
cez satelit stojí 300_000EUR ročne.(celá EUROPA)
cez terestriál stojí 100_000EUR ročne.(napr. NEMECKO)
cez internet 1000 EUR ročne (celý SVET)
To to si môže dovoliť aj ten najblbší štát, problém je čo vysievať.
|
|
Re: Senzi
Od: Firgo
|
Pridané:
20.10.2025 15:13
oni lem tento mesiac. kazdy mesiac je jeden kodovany kanal v plustelke pusteny nekodovane. V oktobri je to Senzus.
|
|
Zdravotnictvo
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.10.2025 12:17
A teraz si tento pristup prenesme do zdravotnictva. Krasne pomysliet. Budeme platit dane a odvody, a sluzby poskytovane statom budu len utlak a propaganda.
|
|
Re: Zdravotnictvo
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
20.10.2025 12:42
A niečo konkrétne ťa vedie myslieť si, že to tak ešte nie je?
|
|
Re: Zdravotnictvo
Od: Hroch_asdf
|
Pridané:
20.10.2025 20:47
Lebo to este tak nie je. Ale vsetko sa robi preto, aby to tak bolo.
|
|
Re: Zdravotnictvo
Od: Roman K.
|
Pridané:
21.10.2025 0:37
Ale na osadnikov sa budeme skladat lebo oni nic nemaju ale musia sa kotit
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
20.10.2025 12:35
treba odobrat licencie , nechat max pasmo pre radia a ostatok na internet a mobilnu siet.
|
|
DVB-T
Od reg.: saruman
|
Pridané:
20.10.2025 13:09
Žiadna škoda.V dnešnej dobe je DVB-T k ničomu.
|
|
Re: DVB-T
Od: sdjbnkjfsab
|
Pridané:
20.10.2025 13:31
DVB-T je dobra vec len na SR to skompromitovali , preco by som mal za reklamu prerusovanú programom este aj platit?
|
|
Re: DVB-T
Od: Marhulka
|
Pridané:
20.10.2025 14:36
Kompromitovali, pretoze z toho nemali "vsimne" tak preto. Nebola to zla myslienka.
|
|
Re: DVB-T
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.10.2025 16:24
nie, dvbt dostala firma, co predavala satelitnu telku. Tak co asi budu tlacit, svoj kseft, alebo telku zadarmo?
|
|
Re: sales nebudet
Od: pre lammera
|
Pridané:
20.10.2025 13:35
Niekto sa pekne nabalil, starocia tu bol analog TV, potom par sobot vyjebane dvb-t s kvalitou gif87 a zvukom ako z tesla steopkov vratnika, inovacie ziadne, settopboxy a podobne picoviny!
|
|
Re: sales nebudet
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.10.2025 13:38
Stáročia tu bol analog TV?
|
|
Re: sales nebudet
Od: pre lammera
|
Pridané:
21.10.2025 13:54
ano a bol tu mozno tisicky rokov. to, ze neexistovali tv prijimace uz moj problem neni, to je problem trhu!
|
|
DVB-T - SK
Od: zyx
|
Pridané:
20.10.2025 13:46
"Dej blbci funkci...."
Toto je krasna ukazka nekompetentnosti vlastnikov ale hlavne ich nenazranost. Co mohli to pokazili..
Neskutocne ako sa tu naraba s DVB-T. Vsetci okolo nas to pochopili, krasna ukazka je v Cechach. Tu borci pouziju starodavne kodeky a co stanica to iny kodek, obsah ziadny a este aby za to clovek platil...
Skoda ze sa na DVB-T stat vykaslal hned niekolko krat, mal zadupat a dat podmienky aby mala DVB-T sledovanost na patricnej urovni aj co sa tyka kvality, teda rozlisenie, kodeky a podobne...
|
|
DVB-T - SK
Od: zyx
|
Pridané:
20.10.2025 13:46
Tento balast v SD "kvalite" naozaj radsej nech rovno vypnu, je to ubohe a ostudne a aspon nemusi zarabat majitel ani televizie... v principe na co su uz dnes televizie ? hlavne bez obsahu.. Hornu dolnu a ine nezmysly si mozu natacat akurat pre seba... Takyto "hodnotny" program naozaj je vhodny len na hlupnutie uz aj tak zblbnutych ludi :( ale evidentne prave toto niekomu vyhovuje!
Ceske stanice uz z vysielania vytesnili a ked este nie zovsadial tak sa tak deje... to mame naozaj tak kvalitne vysielanie ze mozeme pozerat len tie ? ... nenazranost naozaj nema konca a ludska hlupost je hold nekonecna a na tom sa paradne zaraba...
Nestacilo by na len vysielanie jednej stanice, napriklad len schodzy parlamentu ? netrebalo by ine televizie... ktore maju tiez obsah podobny web kamere s pohladom na rieku Dunaj...
Neskutocne!
|
|
klikbejt clanok
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
20.10.2025 14:54
Je smutne na aky clickbait sa uz tiez meni tento web :(
Ak som spravnempochopil, tak nenazrana JoJka sa len prenusie z bezplatnej ponuky do platenej ponuky, cize nema to nic spolocne s poskytovanim sluzby DVB-T ako takej.
Ludom je uplne jedno ci pozeraju mpeg2, mpeg4, alebo akyk9lvek iny format, dolezity je pre nich hlavne obsah.
Fajnsmekri, co potrebuju vidiet este aj chlpy v nose moderatora nech si najdu iny zdroj, zmyslom dvbt bolo nahradit celostatne dostupne analogove vysielanie a tento ucel vo vyznamnej miere aj splnilo.
To, ze komercne televizie si vyskakuju a sklbu si prijmy nielen z reklam prerusovanych nejakym podradnym obsahom, ale aj z retransmisie, je len dosledok absencie tlaku od ludi a ze ich v tom este aj podporuju.
|
|
Re: klikbejt clanok
Od: fsfsgsgfl
|
Pridané:
20.10.2025 20:38
Nie je to nahodou tak, ze televizie musia za sirenie svojho signalu v DVB-T platit firme ktora tieto sluzby prevadzkuje?
A teda, ak naklady na toto sirenie presahuju prijem divakov, ktorych takto ziskaju, a trend je dlhodobo negativny, preco by si komercna firma mala take nieco platit?
Problem je ze sa u nas dlhodobo sabotovalo nasadenie digitalnej TV tak, aby to bolo neatraktivne, a zelane vysledky prisli - ludia to nechcu a towercom zarobi na satelitoch.
Je to konflikt zaujmov, sabotaz, korupcia, a nebojim sa povedat, ze aj vlastizrada.
|
|
Re: klikbejt clanok
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
21.10.2025 8:42
ved prave o tom to je. Ked vysielaju cez dvb-t, musia si za to zaplatit. Ale naopak ked sa siria cez upc/isper/heizer/atd.. tak od tych firiem dostavaju za kazdeho ich odberatela vypalne.
Takze to poukazuje na nenazranost, ze povodne nastaveny biznis model na prijmy z reklami a vlastnej produkcie im nestacili, idu si tvrdo aj po zisku z retransmisie na ktorej vzniku a udrzbe sa ani nepodielali, v zmysle - ved nase uzasne programi vam rozsiruju ponuku a robia atraktivnejsou, tak nam pekne platte.
|
|
Re: klikbejt clanok
Od: PeterKazimir
|
Pridané:
21.10.2025 9:56
Nie je to tak. Firma, ktora sprostredkuva vysielanie plati televizii za privilegium mat jej kanaly vo svojej ponuke. To je dovod, preco vsetci operatori museli zvysovat poplatky - Markiza a Joj si zvysili sadzby.
Problem je v tom, ze provideri sa individualne boja postavit tymto nasim televiziam, vyhodenie kanalov Markizy ci Joj z ponuky by ich znevyhodnilo oproti konkurencii.
|
|
repetition
Od: sprkgx4
|
Pridané:
20.10.2025 15:09
Navrhujem dat DVB-T este jednu sancu, nehat vyrobit krabicky a kodery pre DVB-T 3.0 (only seen in slovakia) a ludia by si potom nakupili settop boxy. Very easy, zaroven by sme ako stat demonstrovali technologicku zrucnost. DAB sa poriesi neskor.
|
|
nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
20.10.2025 16:48
Tvrdenie, že je na SVK DVB-T(2) mŕtve, je hlúposť.
Ja tu v Piešťanoch mám všetky české multiplexy na DVB-T2, takže je tam ČT (všetky), PRIMA (všetky), NOVA/BARRNADOV/WARNER (všetky), všetko, čo len človek sce! A nikto ma neobmedzuje s ČT šport, ČT art, lebo signál ide priamo z ČR.
To je jedna vec, že české DVB-T2 je 100%.
Druhá vec je, že slovenské programy VŽDY stáli za hovno. Ale aj to je polovička pravdy.
|
|
Re: nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
20.10.2025 17:07
Pokračovanie:
Druhá stránka veci je, že ľudia na slovensku sú strašné ovce. A to je z časti aj to, na čo tu narážajú komentátori. Já som autorom toho mójho referenčného systému na paneláku na Vrbovskej v Piešťanoch.
Tam funguje všetko. Kto to odoberá? Pokiaľ ja viem tak dvaja. Týpek pre kerého som to robil a jedna ženská, ktorá sa k nám pripojila, keď videla, že to ide. Ešte jednu ženskú mám v rúre (in pipe) ale tá sa nehlási, lebo porát je preč. To znamená, že len zlomok odberateľov to berie vážne. Radšej budú platiť 20€ za Mágio, čo tam majú cez optiku + za každý príjmač extra. To je banda debilov skrátka. Čiže já súhlasím s tým, že Towercom sú svine, sú. Ale oni môžu len za to, že ten systém nemá svoj plný potenciál. Ale za to, že ľudia tento systém nevyužívajú, to je sprostosť tých oviec, nie towercomu.
|
|
Re: nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od reg.: roob_
|
Pridané:
20.10.2025 21:56
neplatim nic extra a mozem to pozerat naraz na 3 zariadeniach po celom sk cez internet + jedno zariadenie priamo zo setopboxu. Nemusim mat ziadne anteny a je tam aj archiv na vsetky dolezite stanice. Ale ty si kludne montuj anteny, ked chces, ja si pripojim notebook na projektor, nech som hocikde a pozeram..
|
|
Re: nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
20.10.2025 17:15
Keď už hovoríme o referenčnej implementácii na Vrbovskej, tak od tohoto roka, sme to rozširili aj o DAB+. To znamená, že tam vysí číl aj oválna FM horizontálna + dipól vertikálny pre DAB+. Škatule sú problém, lebo socialistické TESLA škatule, keré sú tam namontované prepúšťajú z RADIO výstupu len FM. Ale dá sa spraviť aj DAB+, keď to človek odbočí z TV výstupu, lebo v TV výstupe je celé spektrum, čiže od FM až po DVB-T2. Teoreticky aj vyššie, ale pred zosilovačom máme 5G filter, takže po 700 MHz pásme je koniec. Tie rádio antény berú celé fekvenčné spektrum, teda aj 1000 MHz, čoho sa treba zbaviť cez VHF+UHF zlučovač, ktorý nad 270 MHz urobí čáru pri FM vstupe a to isté pre UHF anténu (ale tá to nepotrebuje, lebo tá už filtrovaná je) zas naopak.
Toto je mimochodom aj návod, ak by si to chcel svojpomocne človek urobiť. Inak treba volať mne!
|
|
Re: nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od reg.: Lars Schotte
|
Pridané:
20.10.2025 17:19
A ešte pre úplnosť. TESLA škatule pri DAB+ príjme najlepšé vymeniť.
Len tam je problém, že tie svine dali ten koaxiál nadoraz, že sa tam človek dlho s tým babre, aby to tam do škatule vešlo+ten zelený koaxiál nemá normovaný rozmer, čo zas robí bordel v škatuli. Je to situácia nahovno, preto škatula sa menila len v jednom byte, ostatné sereme. A len ak má človek DAB+ príjmač sa to oplatí. Samozrejme niektoré škatule sú rozjebané, tam to meniť treba. Ale ludié sú svine a nedajú si povedať, nezavolajú, radšej si zavesá satelit na balkón de im ide len zlomok (SVK/CZE) programov z toho, čo by im išlo cez škatulu v izbe. Lebo im je zatažko dvihnút telefón a zavolat mi, aby som im prišol vykopnút dvere. TO je vec mentality skrátka.
|
|
Re: nesuhlasim ani s artiklom ani s komentarmi
Od: rozhorceny ovcan
|
Pridané:
20.10.2025 20:42
Problem je ze ani DAB+ prijmace v dobrej kvalite na trhu nie su. A chytat CZ programy cez antenu tiez nemoze hocikto.
|
|
NulaK
Od: Lokti brada
|
Pridané:
20.10.2025 17:09
Šak som hovoril že namiesto 4K dostaneme K0
|
|
Joj voľne a zadarmo ?????
Od: jtt
|
Pridané:
20.10.2025 17:23
To fakt? Ako to môže byť zadarmo keď je tam samá reklama ten príbeh o ovciach je na zamyslenie.
|
|
Vízia
Od: Hohoho
|
Pridané:
20.10.2025 18:55
Takže na budúci rok na DVB-T bude proruSSká SMERácka propaganda a svätuškárske vysielanie. A o ďalší rok už nebude ani to. DVB-T už vôbec nebude. Inde do DVB-T/T2 pchajú stanice, HBBTV, archívy, na Slovensku naopak všetko vyhadzujú.
|
|
Vo veci: Vidina
Od: Muad'Dib
|
Pridané:
21.10.2025 0:54
Hlavne, že tam nebude ukrajinSSká ponukovka.
|
|
Re: Vo veci: Vidina
Od: raketakluis
|
Pridané:
21.10.2025 12:31
ťahaj, nácek
|
|
Re: Vízia
Od: miro0000000
|
Pridané:
21.10.2025 8:54
aj teba by mohli vyhodiť odvšadiaľ, kde zaSMRADíš! bohužiaľ libtardov je tu stále viac ako dosť!
|
|
Re: Vízia
Od: Anthon Berg
|
Pridané:
21.10.2025 10:02
Nemozem si pomoct, ale slovo libtard znie ako keby ho vymysleli Rusi. Oni maju taky styl, ze univermag (univerzalnyj magazin - t.j. obchodny dom), zarplata (zaraboceskaja plata - t.j. vyplata)... :-)
|
|
Re: Vízia
Od: raketakluis
|
Pridané:
21.10.2025 12:32
ťahaj, nácek
|
|
detto ako dab
Od: truhlik3
|
Pridané:
20.10.2025 21:25
je to iste ako dab radio. par stanic, som kusok od ba. zahranicne chytim, slovenske vypadavaju. v aute sa to pocuvat neda, staci vacsi strom a signal sa prerusi.
|
|
Autorovi dsl.sk
Od: Den-_-_-_
|
Pridané:
20.10.2025 22:51
Mohli by ste zhrnut cele toto fiasko s pozemnym vysielanim na Slovensku do jedneho clanku. Tento portal je tusim jedine slovenske medium, ktore sa tejto teme poctivo venuje uz od pociatkov prechodu na DVB-T. Velmi ocenujem tento Vas prinos a bolo by super, keby ste to niekde zhrnuli z vacsej perspektivy. A kludne aj neobjektivne. Sak ved cele je to len fraska a snaha o zokradnutie vsetkeho co sa da.
|
|
Škoda
Od: Dedojano. 1950
|
Pridané:
21.10.2025 7:05
Je smutné, že DVB-T končí, najmä na chatách aj kde není žiadny operátor dostupný to má svoj význam, ešte šťastie že mám satelit na chate bude sa pozerať zahraničie, kvôli nenažranosti pár magorov.
|
|
Re: Škoda
Od: PeterKazimir
|
Pridané:
21.10.2025 10:00
DVB-T nekonci, stale mozes chytat kanaly cez plustelku, ktora ti za uzasnych 88 eur rocne da kanaly verejnopravnej TV, Markizy a Joj, a k tomu navyse Lux a par dalsich kanalov v SD kvalite. Samozrejme len ak budes mat stastie a si v pokryti vsetkych multiplexov, co nie je pravidlo.
|
|
Re: Škoda
Od: rondask
|
Pridané:
21.10.2025 10:53
Áno, IT-čkári. Zakódujte aj vlastnú mater. Radšej choďte robiť do poľnohospodárstva, lebo o pár rokov butede jesť monitori a obkusávať klávesnice.
|
|
Re: Škoda
Od reg.: roob_
|
Pridané:
21.10.2025 11:35
dnes je standard internet v mobile, takze ak nemas tu chatu niekde v tramtarii, kde nieje signal, tak tam mas internet. Zapnes si hotspot, pripojis notebook a pozeras. Kopec ludi ma na chate aj pevny internet, lebo tam maju kamery a chcu si ich pozerat, takze nepotrebujes ani hotspot. Neries prosim ta v 2025 nejaky dvbt, twl.
|
|
Re: Škoda
Od: Asi takto
|
Pridané:
21.10.2025 11:47
Kamery ti na chate pomozu ked si od nej 200 km a policia pride v lepsom pripade na dalsi den.
|
|
Re: Škoda
Od: 33jkl33
|
Pridané:
21.10.2025 13:46
Taká chata je na kkt. Na chate sa má odpočívať a nie čumieť na sociálne siete.
|