neprihlásený Piatok, 10. mája 2024, dnes má meniny Viktória
Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene


Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene

Prispievajte do diskusií ako prihlásený užívateľ.

Komentár, na ktorý odpovedáte:
                               
 

Nehovorim, ze to nemoze byt lepsie, ale kedze zijem v Australii, mozem porovnat (na Slovensku mam stale zriadeny Orange).
Na vyjazd technika sa bezne caka 3-5 tyzdnov + dalsi tyzden na zapojenie, technicka podpora 0 bodov (na linke na obycajny first level support sa bezne caka 30-60 minut), rychlost 25/5 Mbit (realne 5-15 down), viazanost, bez FUP (pri takej rychlosti je to jedno), najlacnejsi modem Sagem, a cena? 70 dolarov+.
Na Slovensku mam DSL Orange 20/1, realna rychlost sa velmi nelisi, technicka podpora je skvela (v porovnani s Australiou) a to za 19 eur mesacne...
Zil som aj v Dubaji, internet je tam takisto nanic a drahy, ale na Australiu sa to netaha.
Tak sa na Slovensku prilis nestazujme. Vo vyspelych krajinach su ludia na tom horsie.

Meno:


Titulok:


Text:


Prihláste sa a povoľte si emailové notifikácie na odpovede na Váš príspevok.

Overovací text:



Pre overenie, že komentár sa nepridáva automatizovanými prostriedkami, prosím prepíšte text, ktorý vidíte na obrázku. Písmená musíte zadávať rovnako ako na obrázku veľké. Pokiaľ text neviete prečítať, kliknite prosím na tlačidlo "Obnoviť obrázok". V texte sa používajú iba znaky "BCDJKMPRSVWXY1234589".