Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Diskusia k článku: Zákazník sa sťažuje na podobu FUP u DSL u Orange, oprávnene
Prispievajte do diskusií ako
prihlásený užívateľ.
Komentár, na ktorý odpovedáte:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
a to sme na Slovensku velmi vpred...
Od: Jannnn
|
Pridané:
2017-04-27 02:30:10
Nehovorim, ze to nemoze byt lepsie, ale kedze zijem v Australii, mozem porovnat (na Slovensku mam stale zriadeny Orange).
Na vyjazd technika sa bezne caka 3-5 tyzdnov + dalsi tyzden na zapojenie, technicka podpora 0 bodov (na linke na obycajny first level support sa bezne caka 30-60 minut), rychlost 25/5 Mbit (realne 5-15 down), viazanost, bez FUP (pri takej rychlosti je to jedno), najlacnejsi modem Sagem, a cena? 70 dolarov+.
Na Slovensku mam DSL Orange 20/1, realna rychlost sa velmi nelisi, technicka podpora je skvela (v porovnani s Australiou) a to za 19 eur mesacne...
Zil som aj v Dubaji, internet je tam takisto nanic a drahy, ale na Australiu sa to netaha.
Tak sa na Slovensku prilis nestazujme. Vo vyspelych krajinach su ludia na tom horsie.
|