|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nahhh
Od: Naahhh
|
Pridané:
30.12.2013 17:36
nech zije Card sharing!
|
|
Re: Nahhh
Od: Ibava
|
Pridané:
30.12.2013 21:37
Presne tak to už fakt radšej priplatiť rusom nejakých 17 € ročne a máte tam všetko a dokonca v HD kvalite.
|
|
Re: Nahhh
Od: Xia
|
Pridané:
30.12.2013 23:46
Povedz o tom nieco blizsie... Zda sa to ako zaujimava ponuka.
|
|
Re: Nahhh
Od: MAJAK - neregistrovany
|
Pridané:
31.12.2013 0:00
uz len tu to budeme rozpisovat.. :D
|
|
Re: Nahhh
Od: janino123
|
Pridané:
31.12.2013 8:20
17€? to je nejako málo, nie? daj nejakú indíciu, kde sa pozerať...
|
|
Re: Nahhh
Od: Xia
|
Pridané:
31.12.2013 16:21
Jasne, daj indiciu. Takto Ti nikto neveri...
|
|
Re: Nahhh
Od: ee0
|
Pridané:
31.12.2013 16:26
10$ na 10 tyzdnov na cardshara.*
|
|
Re: Nahhh
Od: janino123
|
Pridané:
2.1.2014 21:46
ale ja chcem 17$ za 56 týždňov :D
|
|
Re: Nahhh
Od: tttt
|
Pridané:
31.12.2013 17:41
zrejme myslel nieco taketo:
http://dopice.sk/84N
48$ pri platbe na rok, alebo mesacne 5$
|
|
Re: Nahhh
Od: klávesnice
|
Pridané:
31.12.2013 20:49
Neblázni , bežne je to na cardshara u rusov za 4$, boomtv je za 3$ mesačne za komplet skylink...
|
|
Re: Nahhh
Od: emkaaa
|
Pridané:
31.12.2013 0:08
chvalit sa ze nieco kradnem. no. tak ked si to nemozes dovolit, tak sa ti my, ktori sme v zivote uspesni a zarabame.. zlozime.. bez nas by si travu jedol. koho by si okradol, ak by nikto nic nevyrobil? ked vas "card sharing" bude viac, tak jedneho dna ti ostane cierna obrazovka. a potom budes na koho nadavat? neobhajujem skylink, hovorim o pricipoch. a preto je osada slofuckia tam, kde je. a je to tak dobre. vsetci tebe podobni su neschopni preliezt plot a nezamoria svet. a veselo sa tu kradne a kradne. a vsetci z toho este maju radost. lol.
|
|
Re: Nahhh
Od: Eunuch
|
Pridané:
31.12.2013 1:45
Takuto sprostost som uz davno nepocul. Slovensko je tam kde je pretoze zbohatlici po 89tom nemaju furt dost a vysavaju nas ako len mozu. Uspesny? Vies preco si na slovensku uspesny? Pretoze niekto za teba maka v tescu za 350eur, alebo vo wolkswagene za 500eur aby si ty mohol mat vyplatu 1500eur a tvoj sef 4000eur. Ze sanca je tu pre vsetkych? Tak s tym namna nechod, pokial nemas znamosti, nemas bohateho tatka, tak si v prdeli a cely zivot mozes tak splacat hypoteku na dom v petrzalke. Takze poviem ti co by bolo bez vás "úspešných", raj na zemi kde by si tu kartu skylinku nemusel kradnut, pretoze s normálnym platom by ti ju bolo uz lahsie kupit
|
|
Re: Nahhh #1
Od: Nehehehe
|
Pridané:
31.12.2013 6:29
Plati to tak vzdy a vsade. Nemozu byt vsetci sikovni a uspesni, vzdy musi byt vrstva blbsich, muklujucich v tescu a volkswagene. Ti budu vzdy mat kopu reci a mudrovat pri pive alebo na internete, ale nikdy nezatnu zuby a nebudu na sebe makat, aby zo seba spravili viac.
Riesenie je radsej volit populisticky soc. dem. a specificky slovensky nadavat na blizise neidentifikovanu tlupu "zbohatlikov". Lebo lazdy kto ma viac nez priemerny slovak sediaci za pokladnou v tescu, je svina ktora kradne, ma znamosti atd...
|
|
Re: Nahhh #1
Od: trololoman
|
Pridané:
31.12.2013 10:01
Ano nemozu byt vsetci sikovny a uspesny, to ale neznamena ze 5% zbohatlikov tu bude zdierat zbytok naroda. Snad kazdy by mal mat pravo aspon normalne a slusne zit a nie sa mesiac co mesiac nahanat jak pako aby na konci mesiaca clovek zistil ze mu to pomali nestaci ani na to aby mal co do huby dat. A presne to je problem slovenska (a nielen to) hrstka curakov sa veze na chrbtoch nevolnikov.
|
|
Re: Nahhh #1
Od: Koloman O.
|
Pridané:
31.12.2013 10:27
Tak ste si nemali zvolit hranola. Tak Vam vsetkym treba. Nehovorim, ze ostatni nekradli, ale napriklad take (tiez skorumpovane) SDKU nekradlo v takomto meritku a nehadzalo domacim podnikatelom polena pod nohy, lebo ti hnusni, nenazrani a vyjebani slovenski podnikatelia vas zamestnavaju. Toto si uvedomte vy cervene hlavy sproste. Preco teraz domaci podnikatelia zamestnavaju iba na dobu urcitu? Lebo ficko sa rozhodol, ze ked chce podnikatel prepustit cloveka, tak mu musi dat vypovednu dobu + odstupne. Ten zamestnanec ked prejde hned do dalsej roboty, tak ma odstupne ako darcek od byvaleho zamestnavatela. Ked neprejde hned, tak pojde na urad prace, bude dostavat podporu a ma takisto darcek v podobe odstupneho. A potom sedlaci vyplakavaju, ze ich nechcu zamestnat na dobu neurcitu. A picuju a picuju na podnikatelov, pritom podnikatel iba chrani svoju firmu. A takychto novych a UZASNYCH zmien je z ficovej vlastnej hlavy niekolko. Kto sa v tomto nepohybuje, tak to proste nevie posudit.
|
|
Re: Nahhh #1
Od: (sdkú.sas.kdh.most)=tunelári
|
Pridané:
31.12.2013 13:28
Och, Koloman O'Petőcz, ty si ale HOVÄDO.
|
|
Re: Nahhh #1
Od: Koloman O.
|
Pridané:
31.12.2013 14:38
Prispevok hodny nobelovej ceny za kreativitu. Ale podla nicku vidim, ze si ficoid, tak mi je jasne, ze viac nevymyslis. Proste na to nemas bunky v tej sprostej hlave. Netvrdim, ze "pravica" nekradne, pripadne by nekradla, ale toto co robi ta tvoja modla je uz mimo chapanie. Ale ty sa zbadas, ked sa ti zivotna uroven dramaticky znizi.
BTW. vsetky cervene hlavy:
Vas Robik ma momentalne moc si presadit zakon aky len chce. Preco vam teda napr. nezdvihne minimalnu mzdu? Vy mu zerete vsetky jeho vyhovorky, ze za vsetko moze byvala vlada a bla bla bla. Pritom on vsetky zakony byvalej vlady moze komplet pomenit a spravit zo Slovenska velmoc :D Ale on nechce.
|
|
Re: Nahhh #1
Od: občan
|
Pridané:
1.1.2014 16:35
Žiadny ficoid nie som. Ľavica i Pravica, to je jedno, v podstate nemajú žiadnu ideológiu, ich jedinou snahou je byť pri moci (Väčšina z nich pochádza z jedinej jednej strany alebo potomkovia...).
|
|
Re: Nahhh #1
Od: občan
|
Pridané:
1.1.2014 16:36
A životná úroveň sa mi po roku 1989 znižovala, možno výnimkou rokov 1992 ÷ 1994, ale od roku 1999 rapídne klesala, aj keď som pracoval. Keď nás v r.2001 vyhodili, tak nám dlhoval zamestnávateľ n x 10 000 Sk. Podnik najprv vyplatil banky, veriteľov, ... A my sme ostali poslední v rade a s 0 Sk, to podľa zmeny zákonov platných od r.1999 (M.Dz. a M.) Páni pokojne ďalej "podnikajú". Dokonca som potom robil určitý čas s vysokoškolským technickým vzdelaním v "robotníckej" pozícii v nemeckej firme. Keď som sa pýtal Abteilungsleitera na primeranú technickú pozíciu, tak mi povedal, že nie každí Nemec vie po anglicky. Ale moji vedúci boli bývalí časníci, zvárači, dojičky i jeden, čo nevedel písať-čítať, ktorý bol "absolventom" osobitnej školy. A nemecky nevedeli. Nad "operátormi" radi majú nízkovzdelaných stredných manažérov, čo bezrozumu plnia ich rozhodnutia, často choré a hlúpe, a hlavne neohrozujú ich posty.
|
|
Re: Nahhh #1
Od: občan
|
Pridané:
1.1.2014 16:37
A ďalší podnikatelia, keď sú v probléme, čo zapríčinili alebo ich to stojí niečo, tak prosia, aby si bol k nim zhovievavý, ale keď je po probléme, tak ťa bez mihnutia oka vyhodia.
To sa stalo nejednému.
Potrebujú "20-ročných s 30-ročnu praxou".
|
|
Re: Nahhh #1
Od: ...
|
Pridané:
1.1.2014 17:36
Nikto ti nebrani zacat podnikat - ak je to vsade tak ako pises, tak si otvor prevadzku a ludia sa ti len pohrnu. Napadlo ta to uz?
|
|
Re: Nahhh #1
Od: ...
|
Pridané:
31.12.2013 10:47
pre tebe podobnych aby ste sa nad tym zamysleli
http://www.youtube.com/watch?v=ZXmJ9w-E-SI
|
|
Re: Nahhh #2
Od: Nehehehe
|
Pridané:
31.12.2013 6:30
Co tak zacat od seba a zamysliet sa nad tym, ze tam kde som a za plat ktory mam, si mozem v prvom rade sam? Co ak na viac proste nemam a chyba je vo mne? Nemal by som sklapnut, drzat picu, a snazit sa robit dobre aspon to naco mam, namiesto ublizeneckych reci? Alebo sa to snazit zmenit?
Ad cardsharing, SL si to za svoje obchodne praktiky a pristup k zakaznikom zasluzi. Ked sa oni nevedia chovat k zakaznikom, tak sa takejto odpovedi nemozu divit. Za Kazdy jeden cent takto usleho zisku si mozu sami.
Toto je druha strana mince, tzv. podnikanie (odrbavanie) na slovensky sposob, v rozpore s dobrymi mravmi a bez hrozby akejkolvek sankcie. Na slovensku sa clovek kulturnosti fakt asi nedozije...
|
|
Re: Nahhh
Od: ...
|
Pridané:
31.12.2013 8:35
Zasadil to tvrdo, ale pravdivo. Tiez sa s tym stotoznujem a este pred par rokmi, by som povedal to iste co ty, no realita je ina odkedy som zacal pracovat s ludmi. Jednoducho 90% ludi v tomto state, bude nadavat, bude mudrovat, ale nic neurobi preto aby to zmenili.
Nadavas na Skylink - ako napisal, zasluzia si taketo praktiky avsak ako je mozne, ze v CR dostali pokutu a u nas nic? No jednoducho preto, ze lahsie sa nadava ako nieco s tym robi.
Pred istym casom bola podobna diskusia o "uspesnosti" a zbohatnuti. Dal som mail, nech sa mi ktokolvke, kto ma zaujem ozve - Ozval sa AZ 1 a viem, ze spravu si precitalo niekolko stoviek ludi, takze mi nehovor ako sa ludia maju zle.
Dalsia vec - ak si uvedomis, ze su 2 vrstvy a je len na tebe do ktorej budes patrit, vlastnymi silami vybudujes nieco, co ti prinasa radost, naplnenie a prachy samozrejme tiez, tak len velmi tazko najdes pochopenie pre tych, co ti povedia presne ako to nemoze fungovat, avsak on to v zivote neskusil a radsej bude muklovat lebo ISTOTY.
|
|
Re: Nahhh
Od: slodar
|
Pridané:
31.12.2013 9:06
po zjednoduseni: slovaci maju to, co si vo volbach zvolili (v kazdych doterajsich).
|
|
Re: Nahhh
Od: odpoved_prehnupa
|
Pridané:
31.12.2013 11:38
ze kto na koho maka????
skus si vypocitat kto plati ake dane. kym taky trtko z tesca pri plate 500 eur neplati skoro nic. od 1500 a viac sa zvysuje dan na 40 percent!!!!
aby ty trtkovia co budu za pasom a vecer v krcme sediet, mohli dalej spokojne pit pivko, iny musia makat 10 -12 hodin denne aby mali lepsi zivot, a potom pride hranol hlupy cerveny a ide rozdavat akoze chudobnym, a sam dement nakradol a ma ulozene na svajc kontach...a to nieje tajomstvo to vedia vsetci co robia v bankach a vidia toky penazi...
tak najprv porozmyslaj co povies
|
|
Re: Nahhh
Od: . . .
|
Pridané:
31.12.2013 13:31
ty si HŇUP a žiaden hnup
|
|
Re: Nahhh
Od: ,,,,,,,,,,,,,
|
Pridané:
31.12.2013 13:16
si magyar alebo czeck(h)? len oni dehonestujú svojho suseda!
|
|
Re: Nahhh
Od: qqbofi
|
Pridané:
1.1.2014 3:36
jedni kradnu a druhi klamu.
Preco sa cudujes ze klamarovi niekto nieco kradne?
Skylink slubil ze zakladna sada bude zadarmo a klamal - nie je zadarmo (v Cechach za to dostal pokutu). Ludia si pokupili zariadenia za nie malo penazi a teraz zistuju, ze boli podvedeni. Ja sa necudujem ze chcu teraz kradnut, ked boli oklamani (a na sudoch sa pravdy nedomozu...)
Ak chces, mam pre teba skvelu knihu zadarmo. Akurat ze postovne musis zaplatit a bude 60 EUR...
|
|
hjghgchg
Od: reikii
|
Pridané:
30.12.2013 17:48
"Servisny" poplatok... Zmrdi
|
|
hehehe
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
30.12.2013 17:57
uz sa tesim na tu debatu........)))
|
|
Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: Staznost
|
Pridané:
30.12.2013 17:58
Spoločnosť Skylink dnes oznámila zvýšenie servisného poplatku. Na začiatku sľubovali bezplatný balíček a zrazu zaviedli tzv. servisný poplatok, čo je len vlastne skryté platenie za niečo, čo malo byť zadarmo. Nerobte z ľudí debilov, a zakročte konečne, s prepáčením, zatiaľ ste tu na hovno, a to isté hovno aj robíte. Zaoberáte sa kravinami ako napr. kto povedal vulgarizmus pred 22:00 ale necháte okrádať ľudí, ktorý Vás platia.
Teraz keď spoločnosť avizovala zvýšenie servisného poplatku, bolo by fajn keby ste konečne zakročili. Ide o jednoznačné zavádzanie užívateľa, ktorému bolo sľúbené niečo zadarmo a za čo musí momentálne platiť. Zdražujú niečo, čo drahé už aj bolo, čím si očividne nabaľujú vrecká.
Žiadam preto nielen vysokú pokutu pre túto spoločnosť, ale aj zákaz vyberania servisného poplatku!
K "neobmedzenému internetu" od Telekomu sa ani vyjadrovať nebudem!
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: prdlajs
|
Pridané:
30.12.2013 18:26
"Nerobte z ľudí debilov...."
Netreba, oni sa robia sami pozeranim toho hnoja v telke.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: el rectal presidente
|
Pridané:
30.12.2013 19:15
A hlavne debilni ludia uveria na nieco "zadarmo" :-D
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
30.12.2013 19:18
a kto ta nuti kupovat si Skylink???
Ved mas predsa na vyber,tak si vyber nieco lepsie,kvalitnejsie a lacnejsie.
A najviac sa mi paci,ako chces,by "niekto" nieco zakazal a este aby to niekto niekam odoslal,pretoze toho nie si schopny.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: tralala2453
|
Pridané:
30.12.2013 19:42
Ked si raz nieco kupim s tym, ze to mozem pouzivat do konca zivota, tak preco by som mal za to mesacne platit.
napr. kupis si pocitac, dokupis si k nemu windows, s tym, ze uz zan nebudes platit a po roku ti povedia: plat za windows mesacne, inak ti nebude fungovat. To je podla teba v poriadku?
Tie dozivotne karty boli drahsie, ako tie rocne prave preto, ze si ich kupis raz a mozes kukat reklamy, kym neskrachuje firma.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
30.12.2013 20:03
vies oni asi neprepokladali,ze tak dlho budes zit,preto ti to slubili dozitvotne ))))))
No dobre ja to vidim takto,ten kto veri tomu,ze mu niekto nieco da zadarmo,si ani nic nezasluzi.len aby platil.
Dalej,skylink kartu si niekedy kupil v rozmedzi cca 59 az 85 eur.
Dostal si za to 2 mesiace komplet ponuku,co bola hodnota 90 eur ,plus ak si vedel,tak 21 dni navyse,cize dalsie eura navyse.
Rocnu kartu si kupil za cca 25 eur ,dostal si momplet jeden mesiac a ak si ju chcel po roku predlzit tak si musel doplati 40 eur,takze ziadne vitazstvo.
Osobne sa nezastavam ich marketingu ani ho neobhajujem,ale stale ma skylink najkonkurencnejsiu ponuku,co sa tyka flexibility a aj kvality sluzby.A komu nevyhovuje,ma tu ine moznosti.
BTW ten windows nebolo najstastnejsie prirovnanie,tiez si musis novu verziu kupit a cena urcite znacne prevysuje naklady na "vyrobu" windowsu.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: sdfghjkkjhg
|
Pridané:
30.12.2013 20:19
ide tu o ten princip. preco by nemohlo byt nieco zadarmo? vsak jojku a markizu tiez mozes pozerat "zadarmo" a to zadarmo tu znamena, ze si priamo nikomu nic nezaplatil
s tym windowsom je to namieste lebo nikto ta nenuti kupit novy win, ak ti bude pocitac fungovat 20rokov tak 20rokov mozes pouzivat ten windows (oem) a ked krabicovu tak doslova dozivotne
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: asdfghjk
|
Pridané:
30.12.2013 20:21
+ minimalne 8rokov nepozeram televizor vobec, no napriek tomu sa mi takyto pristup nepaci co robia v skylinku
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
30.12.2013 21:09
ide o princip. V CR dostanu 15 melonov pokupu, u nas ich dobre ze nie pochvalia.
Ja mam telku ako kulisu, aby som bol v obraze, aky praci prasok je dnes najlepsi a ake nadavky su "in" v reality show.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: old
|
Pridané:
30.12.2013 21:31
ak dostanem pokutu za rýchlosť, môžem ju už prekračovať?
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: trert
|
Pridané:
31.12.2013 0:23
jj potom dalsiemu policajtovi ukazes ze dnes si uz platil. bezne to tak robim
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: Neviem
|
Pridané:
30.12.2013 21:32
Telku ako kulisu? Prečo? Prečo preboha?
Z času na čas sa stane, že prídem s niekým do reštaurácie a sme tam sami, jediní hostia, to je fajn, lebo sa tam môžeme v kľude najesť a porozprávať a zrazu tá teta zapne funrádio alebo dokonca plazmu s jojkou, plno pičovín, reklám a mňa ide JEBNÚŤ z toho, čo je to za kokotizmus púšťať si reklamy ako kulisu?
Veselého Silvestra všetkým, dopiče.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od reg.: l1@p5
|
Pridané:
30.12.2013 22:22
Kulisa ? Si perfekny clovek pre podprahovu reklamu :)
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od reg.: pocitujlasku
|
Pridané:
30.12.2013 22:44
ja sa na reklamy mozem viete co. Nikdy som nekupoval veci podla reklamy. a co mam pocuvat pri praci, ked internet mi viac nejde ako ide (je zadara, tak to neriesim) - v praci pocuvam cez net ceske radio. Slovenske radia stoja za prd.
Takze jedine mi ostava telka ako kulisa.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
30.12.2013 21:12
ale jasne,ze mozes,ved si kup dvbt zariadenia,pozor,nie su zadarmo a sleduj jojku a markizu zadarmo.
A este chces,aby niekto platil za uplink signalu na satelit,aby si mohol mat zadarmo???
K tomu windowsu vela stastia,som zvedavy,kto dnes surfuje na win1 alebo win3,ked ho podla teba mozes 20 rokov pouzivat )))))
A nakoniec,konecne som si precital,ako to je s tym poplatkom,aj ked sa ma tyka a co som zistil??
opat ZAVADZAJUCI NAZOV CLANKU NA DSL.SK
"Skylink s novoročným prekvapením, zdražuje servisný poplatok"
bullshit,skylink zdrazuje len jednu formu poplatku a to rocnu,pri mesacnej platbe sipo alebo inkaso a dvojrocnej platbe,ostava vyska poplatku NEZMENENA.
Takze zakaznik ma stale na vyber a nemusi panikovat.
|
|
Chcú zdúchnuť?
Od: . . . . . . . . . . .
|
Pridané:
30.12.2013 22:17
Ale načo platiť mesačne, keď to zaplatíš naraz, čiže len raz ti strhnú poplatok za platbu.
Mimochodom, prečo nie je navýšená platba za 2-ročné predplatné? Žeby končili, a chcú čo najviac vyryžovať peniažkov a potom zdúchnuť?
|
|
Re: Chcú zdúchnuť?
Od: kvfjkk
|
Pridané:
31.12.2013 1:29
nemusia koncit, ale mozno neprejdu dva roky a daju ti este nieco doplatit, alebo ta odpoja :D
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: xxx@xxx.xy
|
Pridané:
31.12.2013 2:22
Nejak ti nerozumiem. Za sat uplink predsa televizie skylinku platia, tak preco ich signal koduje a pyta si servisny poplatok? Tyka sa to beznych kanalov, sirenych aj terestrialne.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: _jupiii
|
Pridané:
2.1.2014 9:10
citujem: "K tomu windowsu vela stastia,som zvedavy,kto dnes surfuje na win1 alebo win3,ked ho podla teba mozes 20 rokov pouzivat )))))"
Mas dost obmedzeny nastrocny (resp. cerstvy 20tnik) pohlad. Napriklad v takom Cargu nakladnej zel. doprave mali asi 1% pocitacov s operacnymi systemami MS-DOS, Win 3.00-3.11 a Win 95-98 este par rokov dozadu. A predstav si to neuveritelne: oni tie PC normalne pracovne pouzivali. Teraz nezalezi na tom, ze mali urcite predplateny upgrade uz 10 rokov na najnovsi OS, ze na tie PC mali predplatene baliky najnovsich Office.
To ze niekto na tom nedokaze "surfovat" neznamena, ze to zariadenie je nepouzitelne.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: 4231daf
|
Pridané:
31.12.2013 10:43
priamo nie, iba nepriamo. Pozri si polozku dane. Dost predrazena sluzba to je.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: asdfgh
|
Pridané:
31.12.2013 12:58
ano mas pravdu lezne zmenit dane z jedneho dna na druhy nemozes, ale rozhodnut sa ci budes niekmu platit z vlastneho sa mozes
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: 4231daf
|
Pridané:
31.12.2013 13:57
Samozrejme. Moje rozhodnutie nemat TV signal bezi uz 4 rok a je mi dobre. Minuly tyzden som bol na byte kde maju signal s 100+ TV stanicami. Som to zo zvedavosti poprepinal a teraz som este viac rad, ze s takymito vecami nemusim zabijat cas.
Narazal som najma na to zadarmo. Nieco ako debaty o terajsom parkovani zadarmo a vsetkom ostatnom zadarmo. Najlepsie to vystihol priamo panko Ftacnik ked pri rozprave s ludmi mu vybehla veta "...parkovat bude zadarmo lebo si kupi..."
|
|
.DPH.
Od: . . . . .
|
Pridané:
31.12.2013 13:41
"Luxemburgskí" podnikatelia platia DPH do luxemburgskej kassy. (Keď v ČR zvýšili DPH, tak im nezvýšili platby. To tvrdil na otázku občanov SR pán Glisník, prečo im nezvýšia taxu.)
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: Boh1
|
Pridané:
30.12.2013 21:14
Sklamem ťa, ale u nás žiadnu pokutu nedostanú. Lebo ty si uzavrel zmluvu s jednou firmou, ale teraz je prevádzkovateľom Skylinku iná firma a tá si nastavila nové podmienky, kt. môžeš, ale aj nemusíš akceptovať. Nesledujem túto kauzu úplne dopodrobna ani sám nemám skylink, ale pokiaľ viem, tak aktuálni majitelia nikdy nesľubovali vysielanie zadarmo.
Avšak chápem tvoje pocity. No kým sa na Slovensku nezačne strieľať, alebo odtínať ruky za vlastizradu, tak sa nič nezmení.
|
|
Re: Odoslite to prosim kompetentnym niekto, dakujem
Od: Houston
|
Pridané:
31.12.2013 8:56
To nie je skutocna pricina. Ked kupis firmu, prechadzaju na teba aj zmluvne vztahy nielen majetok. Teda automaticky vsetci zakaznici ale aj zavazky a teda aj verejne sluby. Ak by to tak nebolo musel by kazdy uzavriet novu zmluvu s novym majitelom, co je samozrejme blbost.
Skutocny problem je pokriveny pohlad uradov na vec. Kedze ale vieme kto komu predaval, kto tu naozaj riadi stat (Fico je len medzistupen) tak sami seba riesit nebudu.
Dalsia vec: vyriesila pokuta zavedenie poplatku v cechach? Nie, poplatok maju a tiez ho zvysuju. Dokoncia viac, vraj kvoli kurzu. Podla mna kvoli tym dvom pokutam. Kurz CZK za posledny 1 rok:
http://openiazoch.zoznam.sk/meny/profil/MECZK/5
V novembri sa vyhupol o 9% vyssie, co je zatial len 1/6 roka. Poplatok za vsak zvysuje o 14% na cely rok.
Ja som samozrejme za trestanie takychto praktik, ak vsak ma byt vysledok len jednorazova pokuta a firma ma vyssi zisk aj napriek tomu, je to v skutocnosti bezzube opatrenie(ktore mozno uz maju zapocitane v rozpocte)
|
|
.....:(
Od: mucha12
|
Pridané:
30.12.2013 18:06
Čo im j*be ?
|
|
Re: .....:(
Od: be-e-e
|
Pridané:
30.12.2013 18:10
Preco? Ovce treba strihat...
|
|
Re: .....:(
Od reg.: zaeza
|
Pridané:
30.12.2013 18:19
ficove ovecky su uz naucene poslusne pocuvat tak to ide lahko
|
|
Re: .....:(
Od: wero
|
Pridané:
30.12.2013 18:58
Jasne ty skrachovanec. Za Radicovej nebolo koho posluchat, nemala autoritu. Kazdy si robil co chce a tak to pravicove vladnuti aj dopadlo. Anarchia = pravica. Hamba.
|
|
Re: .....:(
Od: jgituzru
|
Pridané:
30.12.2013 20:23
a lavica=istoty, istoty zdrazovania
|
|
Lenže...
Od: oYoYo
|
Pridané:
30.12.2013 20:58
Fico & company (-->), nie sú žiadni ľavičiaci. To je len mimikry pre obalamutenie!
|
|
Re: .....:(
Od: old
|
Pridané:
30.12.2013 21:40
každý debilko, čo si tu kopne do fica, je uctievaný, zaujímavé. Nie som žiadny jeho prívrženec, ale že by rozhodoval aj o politike Skylinku, na to treba iný mozog
|
|
Re: .....:(
Od: old
|
Pridané:
30.12.2013 23:13
musím sa usmievať, ako rybár, keď mu "berú", jasný dôkaz, koľko primitívov navštevuje tento portál. Každú diskusiu musia zasmradiť hnusným ficom.
|
|
Re: .....:(
Od: rtteww
|
Pridané:
30.12.2013 20:29
chces povedat ze Fico ma autoritu? :D ved to je saso na ktorom sa bavi cele slovensko
|
|
Re: .....:(
Od: Re: .....:(
|
Pridané:
31.12.2013 10:07
Jasne ze Fico je auzorita. Akosi priskoro zabudas, koho vlada robila Silvestra po cely rok a pol. Rozlepenec, zlepenec sa nedokazal dohodnut na nicom. Staci si iba spomenut. Co den, to hadka, skandal, nezhoda. Kazdy chcel byt lidrom pravice. Az sa im to tak roztriestilo, ze Radicova tu avizovanu, kvalitnu posadku neudrzala na uzde. Keby mala autoritu, tak to tak nedopadne. Demokrati na smech svetu, nie Slovensku. No a teraz sa znovu rozlepuju a rozlepuju. Do rozlepenia, priatelia:)
|
|
Re: .....:(
Od: jozkooo
|
Pridané:
30.12.2013 20:32
chod ficovy vyfajcit zober aj kalinaka s pociatkom date double anal pociatkovi a ten bude sa zas usmievat cely mesiac
|
|
Re: .....:(
Od: heliovy disk
|
Pridané:
30.12.2013 22:22
jozko ty by si uz nemal konzumovat tolko toho homoporna lebo ti z toho prepina
|
|
Re: .....:(
Od: Re: .....:(
|
Pridané:
31.12.2013 16:50
Stary moj, tebe niekto riadne svihol po tej sprostej hlave.
|
|
Re: .....:(
Od: SpievajDoDiskusiíAkoPrihlásený
|
Pridané:
30.12.2013 18:13
Už dávno!!!
|
|
Buzeranti
Od: lllsad
|
Pridané:
30.12.2013 18:33
Bodaj by skrachovali!
|
|
omg lol
Od: xyzde
|
Pridané:
30.12.2013 18:48
Pochopím, že si niekto z času na čas ešte ten televízor zapne, aby si pozrel nové reklamy.
Ale nepochopím, ako za to ešte môže platiť!
PS: Podpísal som petíciu za zrušenie koncesionárskych poplatkov, keďže STV vôbec nepozerám a SRo nepočúvam.
|
|
Re: omg lol
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
30.12.2013 20:44
Mohol by si dat viac info o tej peticii
|
|
Re: omg lol
Od: xix
|
Pridané:
30.12.2013 21:03
tiež sa pripajam o info k tej peticii
|
|
Re: omg lol
Od: 312dfsa
|
Pridané:
31.12.2013 10:46
napr
http://dopice.sk/84z (link na google)
http://dopice.sk/84y
|
|
Re: omg lol
Od: rtrereer
|
Pridané:
31.12.2013 0:28
a co takto koncesionarske vobec neplatit? pokuta je 16 eur. len cakam kedy ich zrusia. podobne aj vacsina mojich znamych
|
|
Re: omg lol
Od: Neviem
|
Pridané:
31.12.2013 1:08
Pokuta je 16 EUR? To je nejaký vtip? Alebo myslíš 16 EUR denne a započítajú ti to od dňa narodenia.
|
|
hmmmm
Od reg.: shapira
|
Pridané:
30.12.2013 18:58
Proste žasnem..... do akej doby to bude srať ale nikto pre to nič neurobí? Jááj.. veď klasika...... takto to je zo všetkým... na pive v krčme každý ma silné reči.. ale nikdy nikto neurobí nič pre to aby dané veci poriešil... veď urobí Fero... však že? Tak si platte.... :-P
Som veľmi rád, že som už nejaký ten čas v zahraničí..
|
|
Lezem na strechu
Od reg.: Born To Be Wild
|
Pridané:
30.12.2013 19:04
Asi je čas vymeniť kartu za inú a otočiť aj parabolu inde...
|
|
budicek!
Od: st2
|
Pridané:
30.12.2013 19:08
Preco nadavate, prestante im platit a zmente poskytovatela!
Nikto Vas nenuti pozerat ich, ak odide dostatok ludi, mozno sa spamataju
|
|
Re: budicek!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.12.2013 21:08
:) daj navrh ku komu.. kde este platis za taky rozsah ponuky a za 2€ mesacne. Staci jedna :) Vychcanci to maju dobre premyslene, tie poplatky su nastavene tak, aby aj tak boli najvyhodnejsi na trhu. Ked ti teda nestaci DVBT...
|
|
Re: budicek!
Od: Boh1
|
Pridané:
30.12.2013 21:16
Zbytočne tu hádžeš hrach na stenu.
|
|
Re: budicek!
Od reg.: leader
|
Pridané:
31.12.2013 9:09
ja som tak spravil. filmy stahujem z internetu. len neviem kde budem pozerat MS v hokeji
|
|
Re: budicek!
Od: tom.sk
|
Pridané:
31.12.2013 17:51
presne takto som skoncil aj ja pre par rokmi. na MS v hokeji som si spravil "antenu" z koaxialu, ten som vzdy len cez zapas vystrcil z okna, pozrel zapas, antenu skoval za tv a bol pokoj.
|
|
trh neriesi
Od: Markoman original
|
Pridané:
30.12.2013 19:08
pravidlo ze trh nieco riesi je nepravdive. trh ma tiche kartelove kmene. bez statu a jeho zasahu /zasahu ludi v demokratickej spolocnosti/ by z nas trh /kartel/ zodral kozu a obmedzil nase prava na nulu.
|
|
Present :-D
Od: vlado12
|
Pridané:
30.12.2013 19:18
je veľká škoda že na slovensku sa nikto nenájde kto by podobných zlodejov zažaloval
Slováci sú neuveriteľná dojná krava, ktorá dáva a mlčí.
|
|
Re: Present :-D
Od: array of byte
|
Pridané:
30.12.2013 20:27
a za čo? že chcú za sovje služby smiešny poplatok? ponúkaj ty niečo zadarmo.
|
|
Re: Present :-D
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.12.2013 21:17
ked ti slubim ze ti budem umyvat auto kazdy mesiac zadarmo ak mi zaplatis dovolenku na Ibize a potom o pol roka pridem stym, ze ale ved byvas daleko, tak mi budes platit este 2€ na taxik, nechce sa mi chodit ktebe peso, tak som ta neoyebal?
|
|
novoročné a vianočné prekvapenia
Od: Zoran Mira "Grgo" Pićić; -Tika
|
Pridané:
30.12.2013 19:40
..však ešte len budú, Kavkaz, - čečenské, gruzínske, atd.. mestá a dediny ich dostanú expres, v bonusovom počte, a v extra dárkovom balení, jako novoročné pozdravy z Moskvy :p ;D) ;) uš sa možu začať tešiť, že až budú rozhadzovať rukami-nohami na 150 metrov daleko a vysoko vypráskajú ich až do Mekky !
|
|
prekvapenie
Od: kapustna hlava
|
Pridané:
30.12.2013 20:12
naklady na pripajanie/odpajanie uzivatelov :D chudaci, asi trebalo sefovi na ostrov, otakavajte taketo predvapenie aj narok :D
|
|
e pridaný do svojich výrobkov
Od: array of byte
|
Pridané:
30.12.2013 20:24
Aj tak majú najlepšie služby. 19 ečka ročne ma nezabije, je to aj tak príjemná cena ešte.
|
|
Re: e pridaný do svojich výrobkov
Od: Fanatixx
|
Pridané:
30.12.2013 20:33
A za čo? Za pár českých programov navyše? J3bať na nich, mne stačí aj DVB-T! Horšie je to, že v tejto kvázidemokracii si hajzli podnikatelia ako M77 môžu robiť čo sa im zachce a oj3bávať ľudí a nikto už z nimi nepohne. Toto už nie je demokracia, ale liberálna anarchia alá SaS-kokoti!
|
|
Re: e pridaný do svojich výrobkov
Od: emkaaa
|
Pridané:
31.12.2013 1:09
ale ano. ludia by tym pohli. staci ist na sud, zazalovat ich. ved sme v prave.. jaaaj, ciiii, do r... sak sme na slovensku. anarchiu a zlodejstvo tu v tejto diskusii obhajuje vacsina. ze sa potom nemozete domoct prava?? ahaaa. toto uz nevonia?? tak uz zapina??? no tak card sharujte dalej. ostava vam do konca zivota drzat usta a krok.a ze kto tu je ovca. za par ukradnutych eur sa zapredat..
|
|
Matematika...
Od: oYoYo
|
Pridané:
30.12.2013 21:12
12 x 1,20 = 14,40 a nie 19,20!!!
(14,40 x 1,33333 = 19,20; čiže si schmatnú navyše jednu tretinu!)
|
|
Re: Matematika...
Od: Boh1
|
Pridané:
30.12.2013 21:19
Ešte raz si prečítaj článok. A keď aj tak nezistíš, prečo napísal 19€, tak požiadaj o výklad pani učiteľku.
|
|
ty nie si boh
Od: ********
|
Pridané:
30.12.2013 22:28
ty Požiadaj O Výklad Pani Učiteľku.
A Čo Chceli Povedať Týmto: ... prečo napísal 19€, ... Ňáký Zmätok V Písmenkách, Či V Slovíčkach!!!
|
|
Re: ty nie si boh
Od: _xxx
|
Pridané:
30.12.2013 23:08
daj este zo8 vykricnikov, budes uplny hrdina argumentacie.
|
|
Re: Matematika...
Od: oYoYo
|
Pridané:
30.12.2013 22:40
A dvojročná platba prečo nie je zaťažená rovnako, ako ročná? Aj tam môže nastať situácia, že bude "treba" opätovne po vypnutí znova zapnúť kartu.
Ináč všade je "množstevná" zľava a nie príražka.
1 < 12 < 24 a nie 1 > 12 < 24
|
|
Re: e pridaný do svojich výrobkov
Od: sss
|
Pridané:
30.12.2013 21:19
Už sa tesim ako mi budeš platiť tých 19 eur ročne za live stream cez net ktorého náklady mi budú platiť samotné televízie a ja sa budem smiať ako mi platíš za niečo čo by si mohol mať aj zadarmo. Podľa tvojho príspevku sa ti takéto služby páčia pretože skylink robí to iste ibaže namiesto netu to ide cez satelit. Daj radšej tych 19 eur na charitu tak aspon ukažeš charakter a nebudeš zo seba robiť blbca a ešte sa tým aj chvaliť.
|
|
Re: dnisdnbsdklnflksd
Od: zrukynoha2
|
Pridané:
30.12.2013 20:43
A Slovaci maju znova moznost ukazat aki su sprosti!
|
|
za sluzby sa plati
Od: pedritosk
|
Pridané:
30.12.2013 20:50
zasnem coho su Slovaci schopni vratane autora tohto
clanku. Vy si fakt myslite ze satelitna televizia sa da poskytovat zadarmo? ved ak chcete zadarmo tv pustite si DVBT. To ze vam niekedy niekedy slubil ze Skylink bude donekonecna zadarmo nie je problem jeho terajsieho majitela. skuste sa obratit na JandT ktory Skylink vlastnil vtedy ked vam to sluboval. Skuste si zalozit alebo kupit firmu a poskytovat jej sluzby len tak zadarmo a pritom ju stale rozvijat. alebo si dajte pozemnu tv a tu budete mat (mozno) navzdy zadarmo.
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od reg.: roob_
|
Pridané:
30.12.2013 21:13
v tom pripade mali vratit poplatok za kartu a porusit zmluvy vsetkym od datumu spoplatnenia dozadu. Ta TV nebola poskytovana zadarmo, bola poskytovana za jednorazovy poplatok a to je celkom rozdiel. Preco napr. freesat, ktory ma v nazve ze zadarmo vybera 20€ rocne? Preco to oni maju od zaciatku, ale skylink aby nalakal masy spinavo klamal? Hm?
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
31.12.2013 8:03
a ktoru cast zmluvy zmluvy konkretne prusili.
Kazda zmluva obsahuje paragrafy a odstavce.Uved konkretne.
Pozor neobhajujem ich marketingove praktiky,len som pragmatik.
Dalej,kartu si vyuzival,niekde vyssie som to rozpisal,co si za svoju cenu dostal.
Aky poplatok chces teda naspat???
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od: Houston
|
Pridané:
31.12.2013 9:04
Nie si pragmatik. Uvazujes, ze prebrali zakladnu uzivatelov. Teda zmluvne pohladavky. Tym padom aj zavazky. Zavazky su aj verejne prisluby. Aj prisluby, ze bude nieco zadarmo.
Varianta 2:
Nepreberiem prisluby, zavazky ani pohladavky. S kazdym treba uzavriet novu zmluvu (a tu uz s novymi podmienkami)
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od: len tak naokraj
|
Pridané:
31.12.2013 18:54
zbytocne sa rozculejes.
Len si pozri reklamy,kazdy ti nieco slubuje zadarmo,free atd ,mam ti konkretne menovat.
Dobre slubili nieco zadarmo do konca zivotnosti karty.
Otazka je teda,aka je oficialna zivotnost alebo dlzka zivotnosti karty?
Dalej nutil vvobec niekedy niekto niekoho si kupit porantanu skylink kartu?
Niekto to mozno chape ako svinstvo.ale svinstvo bolo skor to,ze DVBT nezalo hned vysielat v mpg4 ale zacali s mpg2.Toto bolo svinstvo,pretoze cochvila sa to bude menit a vsetci co pokupili lacne dvbt prijmace ich budu musiet menit.
a co sa tyka varianty 2,ukaz mi zmluvu,ktoru si mal uzavretu so skylinkom.
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od reg.: leader
|
Pridané:
31.12.2013 9:16
http://dopice.sk/84t
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od: chordata
|
Pridané:
31.12.2013 0:02
to, ze J&T/Skylink slubil, ze sluzba bude navzdy zadarmo po kupeni drahsej karty >> je << problem terajsieho majitela lebo firmu prevzal aj s jej zavazkami ! Servisny poplatok je spoplatnenie, za zavedenie ktoreho mali byt uz davno sankcionovani.
|
|
Re: za sluzby sa plati
Od reg.: leader
|
Pridané:
31.12.2013 9:17
Za satelitnú distribúciu si totiž platia samé televízie. Na rozdiel od káblovej a IPTV distribúcie si vysielatelia objednávajú šírenie cez satelit rovnako, ako platia za terestriálny signál.
|
|
Nedavny zakaznik
Od: Veduci
|
Pridané:
30.12.2013 21:27
Bol som zakaznik Skylinku a kupil som si davnjesie ich kartu ktoru vtedy propgovali ako dozivotne bezplatnu (bola o dost drahsia ako klasicka), ked ju pred rokom chrapunsky spoplatnili rozhodol som ze ked podvadzaju oni budem i ja a zvesela presedlavam prave na CardSharing.
Ich dalsie zdrazenie "bezplatneho programu" ma iba utvrdzuje ze som spravil spravne. Toto prekonalo aj praktiky UPC, Skylink je odpad ktory si vy...ra zadok so svojimi zakaznikmi.
|
|
Re: Nedavny zakaznik
Od: klávesnice
|
Pridané:
31.12.2013 20:44
Za cca 100 € mám komplet celý orbit na rok. Tu už mám problém s prijímačom aby toľko kanálov zvládol vôbec uložiť. Takže DM 7020 HD alebo VU+ Ultimo. Bodne aj 2 x dvb-s2, (jeden kukat a jeden nahrávať alebo streamovat na tablet/mobil/PC ). Už sa len dohodnúť s rusom aby ma neblokol za resharing a presvedčil ho že je to fakt len jeden stroj...
|
|
share
Od: bob01
|
Pridané:
30.12.2013 21:29
ja neviem čo sa rozdrapujete,
koľkí máte neobmedzený net? Keď sem prispievate?
Dajte si share, zaplaťte ukrajincovi a máte full ponuku za smiešnu cenu. Namiesto vyplakávania si vygooglite čo a ako,
a nestresujte sa SERPO. Nech ho majú aj 1000 euri!
|
|
Zvysene naklady?!
Od: Pendo
|
Pridané:
30.12.2013 21:51
"zohladnením nákladov spojených s každoročným premietnutím platieb, odpojovaním a opätovným pripojovaním kariet, u ktorých nebol Servisný poplatok včas uhradený."
A co ked som pravidelne platil rocny poplatok este predtym, ako ma odpojili, takze so mnou ziadne zvysene naklady nemali?
|
|
končím
Od: Antonio556
|
Pridané:
30.12.2013 22:19
so skylinkom končím !!!!!!!!!!!!! je to podvod
|
|
re skylink
Od: slyxyz
|
Pridané:
30.12.2013 22:35
jebem na skylink prejdem na dvb-t , tym zmrdom som uz zaplatil po kokot penazi
|
|
šmejdi
Od: antonio556
|
Pridané:
30.12.2013 22:37
v čechách dostal skylink pokuty,v čechách klepli po prstoch šmejdom,v čechách zatýkajú politikov za uplatky a iné veci a u nás?????
Tu je raj pre takéto živly ako je skylink.Pretože slováci to majú geneticky zakodované:ROB,PLAŤ A DRŽ HUBU
|
|
Re: šmejdi
Od: VWV
|
Pridané:
30.12.2013 23:29
Cesi im dali pokuty, tak si Skylink povedal, ze im zvysime tie poplatky este viac, nech to mame z coto zaplatit :)
Ked si zoberies, aj tych 15mega CZK, je hovno, oproti tomu, co vyberu na mesacnych poplatkoch za jediny mesiac. Maju aspon 1.5Mega aktivnych kariet, z toho 80% ma len zaklad, to mas viac ako milion euro mesacne!
|
|
cardshara
Od: kill27
|
Pridané:
30.12.2013 22:52
Otazka na tych, ktori pouzivaju cardsharu. Seka Vam v poslednej dobe obcas obraz?
|
|
Re: cardshara
Od: asdfghjjhgf
|
Pridané:
30.12.2013 23:27
zavisi od akeho "poskytovatela" to mas, tento rok npr. jeden "poskytovatel" mal dos utoky na servre a mali vypadky
|
|
Re: cardshara
Od: tttt
|
Pridané:
31.12.2013 17:56
mal som v poslednej dobre dvoch "poskytovatelov" a nebol ani s jednym takyto problem. od toho prveho som odisiel ôebo mu nefungoval dobre pay system, tak som si nemal ako predlzit predplatne...
|
|
Inteligent
Od: NooN
|
Pridané:
30.12.2013 23:05
Inak musi to byt kur.a dobry manager co navrhol taketo ceny pri roznej dlzke predplatného.
Vsetky ostatne firmy idu tak, ze cim sa im na dlhsie zaviazes, tym mas lepsi pomer mesiac/cena. Ale tu predpokladam ze "manager" zacal so Silvestrom uz skor...
Nuz ale bezny clovek nemusi vsetko chapat, na to mame tych co nas o tom presvedcia co je pre nas lepsie
|
|
Re: Inteligent
Od: tri
|
Pridané:
31.12.2013 14:04
Máš úplnú pravdu.
A na tento 'koment' idú i mínusky:
'A dvojročná platba prečo nie je zaťažená rovnako, ako ročná? Aj tam môže nastať situácia, že bude "treba" opätovne po vypnutí znova zapnúť kartu.
Ináč všade je "množstevná" zľava a nie príražka.
1 < 12 < 24 a nie 1 > 12 < 24 '
|
|
uz ma obklucili...
Od: zibi
|
Pridané:
31.12.2013 0:36
Kartu som kupoval asi pred 10 rokmi za bezkonkurencnu cenu 4999 SK aj s DPH (cca 166€). Niekde mam aj blok odlozeny. 4999 / 10 = 499.90 Sk (cca 16.60€) na rok. Tolko je moj servisny poplatok za obdobie 10 rokov. Teraz to je 12€ rocne...
Su ludia, ktori maju kratsie kartu a tim padom v prepocte na rok ich to vyslo drahsie. I ked cena karty sla urcite dole, no nemam info. Dajte vy, kolko ste platili za kartu a kedy.
Co k tomu este dodat. Je mi z toho zle. Idu blejt velebnosti... Skylink sa sam pochova casom...
|
|
Ako zdrazuje?
Od: Hyperlink
|
Pridané:
31.12.2013 1:25
Ako zdrazuje? Zdrazi len rocne preplatne, mesacne a dvojrocne je za tu istu cenu. Zase len vykriky do tmy v komentaroch. A ten kto plati balik servisny neplati.
|
|
alternstiva
Od: calif
|
Pridané:
31.12.2013 5:40
Neobhajujem spravanie skylinku - slubovali jedno, robia druhe. Js som si zaviedol satelit so skylinkom pred mesiacom (v tom case nikto nic dozivotne nesluboval, takze sa na nic nestazujem), skor by ma zaujimalo ake alternativy po cenovej stranke navrhujete? Krajny zapad slovenska moze osadit dvb-t antenu a chyti tam kompletny zakladny balik skylinku zadarmo ale ako to maju riesit ludia inde? Nepozerat tv nie je riesenie, mate doma "starsich" obcanov, ktori sa ledva hybu a tak tv je jedna z mala veci co este dokazu robit...
|
|
KURVY
Od: krtt
|
Pridané:
31.12.2013 10:06
_
|
|
Re: KURVY Odpovedať
Od: Odpovedať
|
Pridané:
31.12.2013 13:58
+
|
|
na piču!
Od reg.: Sv. František Saleský
|
Pridané:
31.12.2013 12:13
som bol práve na polícii a podal som na m77 group trestné oznámenie za ojebovanie ľudí.
|
|
hfdfgh
Od: dsa3etyretfgh
|
Pridané:
31.12.2013 20:15
"možnosť platby až na dva roky dopredu, pri ktorej zostáva cena na mesiac na rovnakej úrovni 1.2 eur"
Cize nieco ako propagovali bezplatne s poplatkom 1.2 eur ? Garatovali sme Vam 2 roky 1.2 eur, ale po 1. roku budete platit 2.4 eur.
|
|
Chudoba na slovensku
Od: Lubomir Pour
|
Pridané:
26.7.2014 20:34
Skutočne to je hnus žiť na slovensku ľudia chudobnejú a naša vláda neustále hlása ako sa slovákom dobre žije ako dobre zarábajú samé klamstvo ak je 350eur mesačne super plat tak nech nech si to skúsia vo vláde nech prídu pod tatry a na východ ľudia nemali záujem o euro koruny boli lepšie pre ľudí no a tá dražoba v obchodoch otras takže samé klamstvo a stále klamú ľudstvo ide na žobrotu fuj hnus hnus hnus.
|